16 вересня відбулось чергове засідання Центральної виборчої комісії, яке провів заступник Голови Комісії Андрій Магера. Згідно з постановою ЦВК від 18 травня 2006 року № 27, 15 вересня 2009 року закінчилося первинне уточнення персональних даних Державного реєстру виборців. Відповідно до вимог законодавства Центральна виборча комісія має встановити строк наступного етапу дій – першого проведення періодичного поновлення персональних даних Державного реєстру виборців.
Відтак Комісія прийняла відповідну постанову, встановивши, що перше проведення періодичного поновлення персональних даних Державного реєстру виборців здійснюється у строк до 1 грудня 2009 року на підставі відомостей про виборців (осіб), поданих за червень, липень і серпень 2009 року.
У той же час органи ведення Держреєстру виборців зобов’язано опрацювати одержані за ці три місяці відомості не пізніше 15 жовтня 2009 року.
Відповідно до вимог чинного Закону про вибори Президента України для забезпечення кандидатам на пост Президента України рівних умов здійснення передвиборної агітації з використанням засобів масової інформації Центральна виборча комісія разом з Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення та Державним комітетом телебачення і радіомовлення України мають визначити середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу. Тому ще однією постановою Центральна виборча комісія попередньо схвалила проект Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009 – 2010 роках.
Положенням зокрема передбачено, що середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) в період виборчого процесу розраховується засобом масової інформації за формулою СЗП = В : К. У цій формулі під означенням СЗП мається на увазі середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу), В – це виручка засобу масової інформації від розповсюдження комерційної реклами за четвертий квартал 2008 року, а К – кількість одиниць друкованої площі (ефірного часу), фактично наданих для розповсюдження комерційної реклами.
Засоби масової інформації, зареєстровані після закінчення четвертого кварталу 2008 року, розраховують середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) на підставі відомостей за весь період з початку їх діяльності. Розмір середньозваженого показника вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) таких засобів масової інформації не може перевищувати розмір середньозваженого показника вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) відповідно газети "Голос України", Національної телекомпанії України та Національної радіокомпанії України, розрахованого згідно із цим Положенням.
Прийняту постанову разом з проектом зазначеного Положення буде надіслано Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення та Державному комітетові телебачення і радіомовлення України для розгляду, узгодження і прийняття відповідного рішення.
Комісія рекомендувала цим державним установам розглянути проект Положення і надіслати до Центральної виборчої комісії відповідне рішення до 21 вересня 2009 року.
Відділ взаємодії із засобами масової інформації
Секретаріату Центральної виборчої комісії
16.09.2009 р.